קרן הלוואות למסורבי אשראי

קרן הלוואות למסורבי אשראי

כסף הוא דבר חומרי אומנם אבל כזה שמניע את העולם. עסקים צריכים כסף כדי שהעסק ימשיך להתקיים ולשלם משכורות לעובדים, כל אדם זקוק לכסף כדי לממן מגורים, לימודים, אוכל, בגדים ומגוון צרכים לו ולמשפחתו וכך הלאה. הכסף חשוב לכל אחד ולצערנו הרב לרוב יש יותר הוצאות מהכנסות. במציאות היקרה שאנו חיים בה ייתכן מאוד ונגיע למצב שנצטרך לקחת הלוואות כדי לשרוד או להתגלגל מה שנקרא. במקרים רבים אנשים מגיעים למצב שבו תשלומים חוזרים והחשבון מוגבל או פשוט שהבנקים כבר סוגרים את הברז ולא מוכנים לתת אשראי נוסף. מה עושים במקרה כזה? צריכים לחפש אחר קרן הלוואות למסורבי אשראי.

קרן הלוואות למסורבי אשראי

מהי קרן הלוואות למסורבי אשראי?

קרן הלוואות למסורבי אשראי היא קרן האוספת כספים שעמם ניתן לסייע לאנשים שהבנקים לא מוכנים לפתוח להם אשראי יותר כיוון שהגיעו לסף האשראי שהם יכולים לקבל. קרנות אלה יכולים להיות דרך גמ"חים שונים ויכולים להיות דרך גופים חוץ בנקאיים שונים הפועלים תחת אישור משרד האוצר להעניק הלוואות בישראל. ההלוואות מסוג זה יהיו לרוב קטנות, עד 10,000 שקלים (או עד 20,000 שקלים במקרים מסוימים) ולרוב יהיו הלוואות של כמה אלפי שקלים.

כיצד זה עובד?

יש לפנות אל הגוף המעמיד קרן הלוואות למסורבי אשראי ולהגיש את הבקשה. הבקשה צריכה להיות מנומקת עם פניה אישית מדוע אתם זקוקים לכסף, כיצד הגעתם למצב של סירוב אשראי וכמה הלוואה אתם מבקשים. לאחר מכן תתבקשו להציג מסמכים שונים ולאשר את בדיקת דירוג האשראי שלכם לביצוע בדיקות רקע נוספות. כמובן שמדובר בקרן הלוואות למוגבלים כך שנותני ההלוואה לא מצפים שדירוג האשראי שלכם יהיה גבוה במיוחד אולם אלה רוצים ללמוד יותר אודות ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שבכל זאת מדובר בהלוואה שהם רוצים שתעמדו בהחזרים שלה.

התנהלות כלכלית נבונה היא בגדר חובה:

חשוב להבין כי אם הגעתם למצב של סירוב אשראי בבנק כנראה ההתנהלות הכלכלית שלכם לא הייתה נכונה לאחרונה. לכן בעת פנייה אל קרן הלוואות למסורבי אשראי יש הצורך ללמוד היטב על הנהלות כלכלית נכונה וכיצד תוכלו להשתמש בכספי ההלוואה לטובת הפחתת ההוצאות החודשיות שלכם ואל הגדלתן.