הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

לוקחים הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

לכל כרטיס אשראי יש מסגרת כלשהי המוקצית לכם על ידי הבנקים או חברות האשראי החיצוניות שמדובר על כרטיס אשראי חוץ בנקאי המעניקות לכם את הכרטיס. מסגרת אשראי זו מאפשרת לכם להתנהל כלכלית בצורה מרווחת ונעימה יותר במהלך החודש. כך למשל אם חס וחלילה יש תקלה לא צפויה ברכב שעולה כמה אלפי שקלים, הרי שבמידה ואתם לא יכולים להוציא במכה עכשיו כמה אלפי שקלים אבל יש לכם מסגרת בכרטיס תוכלו לשלם למוסך על התיקונים ולחלק לתשלומים חודשיים שיותר נוחים לכם. כמו כן תוכלו להשתמש במסגרת האשראי עבור הוראות קבע שונות להוצאות השוטפות שלכם. אך מה קורה במידה וצריך הלוואה והבנק מסרב?

הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

הלוואה חוץ בנקאית מחברת האשראי:

במידה והבנק מסרב לתת הלוואה או טוען שאתם כבר מנצלים את מקסימום האובליגו שלכם בחשבון תוכלו לפנות לאחת מחברות האשראי לטובת קבלת הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת. הלוואה מסוג זה ניתנת לכם שלא כנגד המסגרת שלכם בכרטיס (לעומת הלוואות מיידיות רבות אחרות שכן נחשבות לנגזרת ממסגרת הכרטיס האשראי ומוגבלות גם למסגרת זו). היתרון הגדול של הלוואות מסוג זה הוא העובדה שתוכלו לקבל הלוואה מעט גדולה יותר וכזו המתאימה לצרכים שלכם ומבלי הצורך להסתמך על המסגרת בכרטיס האשראי שכאמור אם תהיה בחלקה מנוצלת זה יקטין את גובה ההלוואה שתוכלו לקבל. בנוסף הלוואה על חשבון המסגרת גם תחסום לכם את האפשרות להשתמש ביתרת המסגרת שלכם לצרכים שונים.

מתי נזדקק להלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת?

במקרים רבים חברת האשראי תשמח להעניק לכם הלוואה אפילו אם הבנק מסרב לכם וגם ללא קשר לתשובת הבנק, מחברת האשראי סביר להניח שתזכו להלוואה עם ריבית נמוכה יותר ותנאים אטרקטיביים יותר. כך אתם גם מרחיבים את השירות שלכם עם חברת האשראי והופכים ללקוחות גדולים ונחשבים יותר מבחינת החברה מה שעשוי להיות לטובתכם גם במקרים עתידיים של בקשת אשראי או הרחבת מסגרת קיימת כאשר החברה רואה שאתם עומדים בתשלומים והתחייבויות שלכם. הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת תהיה בדרך כלל הלוואה מהירה ולכן תוכל לשמש אתכם בחודשים חלשים לסגירת פערי תזרים בחשבון, תוכלו לסייע לכם כאשר תרצו רהיט מסוים או מכשיר חשמלי מסוים או אפילו לפני חופשה מסוימת בה תרצו להשאיר את מסגרת האשראי פנויה ולשלם על החופשה מכספי ההלוואה או להמיר אותו לכסף זר לבזבוזים בחופשה.