הלוואה עד 6000 ש"ח

נטילת הלוואה עד 6000 ש"ח

לא בכל פעם שצריך הלוואה היא בהכרח צריכה להיות הלוואה גדולה או אפילו הלוואה של 10-20 אלף שקלים (הנחשבת להלוואה קטנה יחסית בשוק ההלוואות). הלוואה עד 6000 ש"ח למשל הינה הלוואה פופולרית במיוחד המסייעת לאנשים רבים הזקוק לסכום כסף מהיר, לגישור על פערי תזרים או מסיבות אחרות כמו ארגון יום הולדת לילד/ה, כסף לטיסה לחו"ל או עזרה לבן משפחה למשל. מכיוון שמדובר בהלוואה קטנה במיוחד לעתים רבות היא מאושרת באופן מידי אם יש לכם כרטיס אשראי בתוקף וללא הגבלה אולם גם ללא כן ניתן למצוא מגוון אפשרויות לקבלת הלוואה מסוג זה.

הלוואה קטנה לגישור פערי תזרים:

הלוואה עד 6000 ש"ח נפוצה בעוד כהלוואה לגישור פערי תזרים. נניח שהחודש הכנסתם פחות כסף בעסק, מהעבודה או ההוצאות החודשיות גדלו החודש מסיבה כלשהי ולא הצלחתם לעמוד בהוצאות החודשיות. בהנחה שאין לכם מספיק כסף בחשבון (מצב קיים של עשרות אלפי משפחות בישראל) הרי שאין לכם גיבוי במקרים כאלה ושיקים או כרטיסי אשראי עשויים לרדת בחשבון ולחזור כיוון שלא יהיה מספיק כסף בחשבון לכיסוי ההורדות. במקרים כאלה ואחרים צריך כמה אלפי שקלים לגישור פערי תזרים בחשבון, כאשר יודעים כי החל מהחודש הבא אמורים להסתדר עם ההורדות וכן עם ההחזר של ההלוואה הקטנה שלקחנו לאותו גישור פערי תזרים.

הלוואה עד 6000 ₪

הלוואה עד 6000 ש"ח באישור מידי – היכן זה אפשרי?

אם יש לכם כרטיס אשראי עם מסגרת תוכלו לקחת הלוואות מחברת האשראי שלכם, דרך המשתמש שלכם באתר האינטרנט של חברת האשראי, בלחיצת כפתור. ההלוואה יכולה להיות במסגרת הכרטיס ותתקבל באופן כמעט מדי לחשבון (עד 24 שעות בדרך כלל). אם אתם צריכים או מעוניינים בהלוואה שלא כנגד מסגרת ניתן לבקש זאת מחברת האשראי, מהבנק או מגופים חוץ בנקאיים שונים. ניתן גם לבדוק אפשרות להלוואה חברתית במידת הצורך.

מדוע לא לקחת כבר הלוואה גדולה יותר?

בוודאי עלתה לכם המחשבה בראש "מדוע לא לקחת כבר הלוואה גדולה יותר?" רק ליתר ביטחון מה שנקרא כדי שנוכל לעמוד בהחזרים לשבוע הבא. ובכן מומלץ לקחת הלוואה רק במסגרת הסכום שאתם באמת צריכים ולקחת בחשבון שהחל מחודש הבא (או לאחר תקופת הגרייס שקיבלתם אם יש כזו בתנאי ההלוואה) תצטרכו להתחיל לעמוד גם בתשלומים החודשיים של החזר ההלוואה. ככל שהיא גדולה יותר ההחזר החודשי גדול יותר. הכסף נוטה להיעלם מהר ונשארים עם הוצאה חודשית גבוהה יותר שקשה יותר להחזיר.