הלוואות לעובדי מדינה

כל מה שחשוב לדעת על הלוואות לעובדי מדינה

מעת לעת אנשים שכירים מוצאים את עצמם זקוקים למימון כל שהוא, אך אין להם מספיק הון עצמי לממן את אותה רכישה ועל כן הם בעצם מחפשים דרך לקבל הלוואה מתאימה בתנאים הנוחים ביותר שיש עבורם לצורך העניין. ככלל, יש לציין כי עובדי מדינה בישראל זכאים לקבל הלוואות בתנאים נוחים יותר מאנשים אחרים. הבנקים השונים מוכנים להעניק הלוואות לעובדי מדינה בהנחות שונות, בריביות נמוכות ביותר, ובתנאי פריסה נוחים מאד. לעתים, אם מדובר על הלוואות לצורך מסוים – כמו למשל הלוואות לעובדי מדינה לצורך רכישת רכב, מוכן הבנק אף לתת הלוואה בגובה של 100% משווי הרכב. עם זאת, חשוב מאד להבין כי לא רק הבנקים מוכנים להעניק הלוואות נוחות לעובדי מדינה, אלא יש גופים נוספים שיוכלו לסייע לכם.

הלוואות לעובדי מדינה

מי מעניק הלוואות בתנאים נוחים?

גופים נוספים שמעניקים הלוואות לעובדי מדינה בתנאים נוחים אלו הן חברות הליסינג. הדבר כמובן מתאים לעובד מדינה אשר מעוניין מראש לקנות רכב בשיטת הליסינג, כאשר חברת הליסינג תעניק לו תנאים מועדפים ונוחים יותר. במידה ואתם מעוניינים לקחת משכנתא – הבנקים משכנתאות מעניקים בחלקם הטבות מפליגות לעובדי המדינה, כולל פטורים ממסים והיטלים שונים, ופטור מתשלום על פתיחת תיק בבנק למשכנתאות.

לעתים קרובות, אם מדובר על הלוואות לעובדי מדינה לצורך שיפוץ הבית, או למשל לצורך התקנת מערכת סולארית על הגג – אפשר לקבל תנאים נוחים במיוחד בהלוואה, כולל ריבית נמוכה עד כמעט אפסית, ופריסת תשלומים רחבה מאד. כלומר – גופים רבים מוכנים ללכת לקראתכם, ולעתים מדובר על הלוואה ממש דרך המשרד הממשלתי עצמו – בעיקר כאשר מדובר על עובד מדינה במשרד הביטחון.

עושים לכם סדר בתנאים

אז לאי והלוואות לעובדי מדינה אתם זכאים? האם יש הבדל בין עובדי המדינה במשרדים השונים? האם כדאי לפנות לבנקים או לגופים אחרים? אם אתם רוצים לדעת עוד ולהבין איזו הלוואה כדאי לכם לקחת, השאירו את פרטיכם באתר, ואנו נשוב אליכם עם מגוון רחב של הצעות להלוואות משתלמות.