כרטיס אשראי למוגבלים

הזמנת כרטיס אשראי למוגבלים

כרטיס אשראי הוא אחד מדרכי התשלום המוכרות והפופולריות ביותר. יש אנשים המעדיפים להחזיק על עצמם כרטיס אשראי אחד או יותר ולהשתמש בהם בכל מקום אפשרי ולכל צורך במקום להחזיק כסף מזומן. אחד היתרונות הגדולים של כרטיסי אשראי שאינם מסוג דיירקט (שבהם הכסף יורד ישירות מהחשבון ביום העסקה) הוא כמובן האפשרות לשלם על משהו באופן מידי על ידי "גיהוץ" כרטיס האשראי בבית העסק, לדחות את התשלום למועד הורדות האשראי בחשבון (שיכול להיות גם בחודש הבא לאחר שנקבל את תלוש המשכורת שלנו) ואפילו לשלם בתשלומים בהתאם למסגרת בכרטיס. אך מה קורה במידה והחשבון שלנו הוגבל?

כרטיס אשראי למוגבלים

מהו חשבון מוגבל וכיצד הוא משפיע על כרטיס האשראי שלנו?

חשבון מוגבל הוא חשבון שבו חזרו 10 שיקים בטווח זמן קצר עם לפחות 15 יום הפרש בין השיק הראשון לשיק האחרון שחזר. למעשה יש טווח של שנה מאשר חזרת השיק הראשון ואם בטווח של אותה השנה מחזרת השיק הראשון יחזרו בסך הכול 10 שנים החשבון יוגבל אוטומטית למשך שנה שלמה. במהלך תקופת ההגבלה בחשבון, גם אם פתאום יכנס לכם לחשבון סכום כסף גדול מירושה, זכייה בהגרלה, הלוואה מחבר או פתיחת קרן השתלמות – החשבון שלכם עדיין יישאר מוגבל ולא תוכלו לבצע בו פעולות למעט באישור הבנק שלכם ודרך הפקיד בבנק (ולא באופן עצמאי). כרטיסי האשראי הבנקאיים שלכם יסגרו אוטומטית וכל המסגרות שלכם בחשבון יבוטלו. גם אם השיקים חזרו כתוצאה מחישוב לא נכון של יום ההפקדה של השיק שחילקתם אל מול יום ההכנסה שלכם או אם פתאום פוטרתם מהעבודה ולא נכנסה משכורת אז השיקים חזרו אין מה לעשות כעת אלא לפנות לגוף חוץ בנקאי. אפשר לבקש הלוואה למוגבלים בבנק מהגוף החיצוני ואף להזמין כרטיס אשראי למוגבלים.

איך נוכל בכל זאת לקבל כרטיס אשראי למוגבלים?

כרטיס אשראי למוגבלים ניתן לקבל רק מחברות חוץ בנקאיות ובהתאם לתנאים שלהן. למען האמת חברות אלו מאשרות בדרך כלל כרטיסי אשראי בהתבסס על דירוג האשראי שלכם ולכן אם זה טרם נפגע כתוצאה מההגבלה שלכם בחשבון מומלץ להוציא כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים באופן מידי. כמו כן גם אם התנאים יהיו נוקשים יותר כיוון שחברת האשראי החיצונית תהיה מודעת להגבלה שלכם בחשבון ייתכן ואולי היא תאשר לכם מסגרת נמוכה להתנהל אתה במהלך החודש על אף ההגבלה וזאת בכפוף לעמידה בהוצאות והוכחת הכנסה מסודרת ויכולת לעמוד בהורדות האשראי.