הלוואות מאדם לאדם

הלוואות מאדם לאדם במהירות

לא פעם בחיים ייתכן ונזדקק להלוואה מסוימת. זו יכולה לעזור לנו לצורך נסיעה לחו"ל, מימון של תרופות וטיפולים רפואיים, מימון רכב או חלק ממנו, הלוואה לצורך לימודים או חלק מהלימודים, עזרה לסגירת המינוס בחשבון או אפילו במקרה של פיטורים מהעבודה והצורך בכסף זמין בדחיפות. במקרים רבים נפנה אל הבנק כגוף הראשון לקבלת ההלוואה אולם כאשר זה לא מוכן לספק אותה או שמוכן לספק אך בתנאים שאינם מספיק טובים לנו נחפש הלוואות מסוג אחר: הלוואה מחברת אשראי, הלוואה מחברת ביטוח או גוף מימון חיצוני, הלוואות מאדם לאדם ועוד.

מדוע הלוואה מאדם לאדם ולא הלוואה מהבנק?

הלוואה מאדם לאדם יכולה להיות פתרון נהדר כאשר אף גוף אחר לא מוכן להעניק לכם הלוואה (לדוגמה במקרה של דירוג אשראי נמוך והבנק וגופי מימון אחרים לא מעוניינים להעניק הלוואה רק על סמך ציון דירוג האשראי שלכם). הלוואה מסוג זה נקראת גם הלוואה חברתית. כלומר הלוואה הניתנת מאדם אחד לאדם אחר ללא גוף פיננסי עסקי מאחורי ההלוואה אלא כמו הלוואה פרטית. לרוב הלוואות אלה יהיו בריבית נמוכה ומיועדות בעיקר לעזור אחד לשני במקרים בהם אין בנקים או גופי מימון אחרים המספקים את ההלוואה.

הלוואות מאדם לאדם

עד איזה סכומים ניתן להלוואות ולאיזו מטרה?

הלוואות מאדם לאדם לרוב יהיו הלוואות קטנות אבל יכולות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים ויותר. ככל שההלוואה המבוקשת גדולה יותר כך הסיכוי לקבל אותה נמוך יותר ו/או פחות אנשים מעוניינים להעניק אותה באופן פרטי. כמו כן גם כאשר מדובר באנשים פרטיים לרוב אלה ידרשו לראות התנהלות בחשבון, תלושי שכר ואפילו לבצע בדיקת רקע בדירוג האשראי רק כדי להפחית סיכונים. על כל פנים לא מדובר רק בגוף עסקי נטו אלא באנשים העומדים מאחורי ההלוואות ולעתים גם במצב כלכלי קשה ייתכן ויהיה מי שיקשיב ויעזור.

כיצד זה עובד?

חשוב להבין שמדובר בהלוואה לכל דבר ועניין ולא בתרומה. לכן יש הצורך להחזיר את ההלוואה בתשלומים בהתאם לדרישות שתסכמו עליהם טרם קבלת ההלוואה מול האדם שמלווה לכם את הכסף. כדאי לברר את גובה ההחזר החודשי, ריבית, אורך ההחזר ועוד.