הלוואה בצ'קים ללא מסמכים

קבלת הלוואה בצ'קים ללא מסמכים

לעתים רבות מה שמבדיל ביננו לבין קבלת הלוואה או כרטיס אשראי מחברה כזו או אחרת הוא נושא המסמכים שמבקשים מאתנו. על פניו אנו לא נכנסים למינוס וההתנהלות בחשבון היא בסדר גמור אולם המסמכים יכולים להציג שאנו לקוחות פזרנים שישר מוציאים את הכסף שנכנס לנו בחשבון, שאיננו חושבים על חיסכון או התנהלות פיננסית נכונה וכו'. אלו עשויים להשפיע לשלילה על הוועדה המאשרת לי את ההלוואה. כמו כן לעתים פיטורים מפתיעים מהעבודה, מעבר בין עבודות או ירידה בהכנסות בעסק (במקרה של עצמאיים למשל) בחודשים האחרונים עשויה להציג בחשבון תמונה פחות זוהרת מבדרך כלל מה שגם כן עשוי להשפיע על קבלת ההלוואה שלנו. אם כן הלוואה בצ'קים ללא מסמכים תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורנו.

מהי הלוואה בצ'קים ללא מסמכים?

הלוואה בצ'קים ללא מסמכים הינה הלוואה הניתנת בדרך כלל לאנשים הזקוקים להלוואה ואינם רוצים להציג מסמכי חשבון או מעדיפים לקבל הלוואה מהירה, בסכום קטן יותר כאשר יש פחות סיכון על הצד המלווה. כיום גם לא בהכרח צריך להגיש מסמכים וכי ניתן להסתפק בבדיקת דירוג האשראי של מבקש ההלוואה ובהתאם לכך לשפוט האם כדאי לתת לו הלוואה או לא. הלוואה מסוג זה ניתנת בדרך כלל גם לאנשים בעלי דירוג אשראי בינוני אך כי לבעלי דירוג אשראי נמוך הסיכוי שתקבלו את ההלוואה הוא נמוך.

הכסף מתקבל כאמור בצ'ק וללא צורך בבקשת מסמכים עליכם. כלומר החברה מסתמכת על בדיקת הרקע שלכם בדירוג האשראי ובמידה והכול תקין תזכו להלוואה שביקשתם במסגרת סכומי ההלוואות שהחברה מספקת.

הלוואה בצ'קים ללא מסמכים

איך זה עובד?

פונים אל חברת אשראי/מימון המספקת הלוואות מסוג זה ומאפשרים לה לבדוק את דירוג האשראי שלנו והרקע שלנו בבנק ישראל. לאחר שנפתח את הפנייה הם יבצעו את הבדיקה ומשם הבקשה תועבר לאישור. לאחר מכן במידה ויש אישור או אישור חלקי תוכלו להתקדם לקבלת ההלוואה ויתואם אתכם שליח להחתמת המסמכים וקבלת שיק המזומן של ההלוואה.

מהם תנאי ההלוואה?

הריבית בדרך כלל תנוע בין כמה אחוזים ל12% להלוואה מסוג זה. תלוי בדירוג האשראי שלכם, בגובה ההלוואה, באורך תקופת ההחזר ובתנאים של הגוף המלווה כמובן. אורך תקופת ההלוואה עשוי להשתנות בין גוף מלווה אחד לאחר ובהתאם לגובה ההלוואה שתאושר לכם. לעתים יהיה מדובר בתקופה של שנה (כלומר עד 12 תשלומים) ולעתים תוכלו לפרוס את ההלוואה גם לשנתיים עד חמש שנים.

מדוע החברה מספקת הלוואה מבלי לבדוק מסמכים?

בדרך כלל המסמכים שחברות המימון מבקשות הם עבור בדיקת ההתנהלות הכלכלית בחשבון ובדיקת המצב הכלכלי, סך ההלוואות וההתחייבויות של הלקוח ואת ההתנהלות שלו בחשבון בחודשים האחרונים. כאמור כיום יש אפשרות לחברת המימון, חברת האשראי או כל גוף חוץ בנקאי אחר המעניק הלוואות תחת אישור משרד האוצר – לבצע בדיקת רקע מקיפה עליכם באמצעות הת.ז שלכם. בדיקה זו מציגה את דירוג האשראי של הלקוח ומעט רקע כלכלי שלו ובהתאם לכך החברה מחליטה אם להעניק לו את ההלוואה ללא הצורך במסמכים.