גמ"ח הלוואות בפתח תקווה

נטילת גמ"ח הלוואות בפתח תקווה

אחד מסוגי ההלוואות המיוחדים ביותר הקיימים כיום הוא הלוואת גמ"ח (גמילות חסדים). מדובר בהלוואה הניתנת לאדם אחר ללא ריבית ובהתאם תשלום סבירים כאשר המטרה של ההלוואה היא לעזור לו במצב כלכלי לא פשוט או כאשר נופלת על אותו אדם או משפחה הוצאה מפתיעה ולא פשוטה ולכן הם זקוקים להלוואה. לעתים רבות כאשר הבנק סוגר את הברז, חברות אשראי ואחרות לא מוכנות לספק הלוואה גם כן – ניתן יהיה לפנות אל גמ"ח הלוואות בפתח תקווה (או בכלל בכל הארץ) ולנסות את מזלכם בקבלת הלוואה ללא ריבית.

מהיכן מגיע הרעיון לתת הלוואת גמ"ח?

אחד המצוות החשובות בתנ"ך היא מתן הלוואה לאדם יהודי הזקוק לכסף. מאידך יש איסור בתורה על מתן הלוואה לאחר בריבית ולכן הלוואות מסוג זה מגיעות ללא ריבית. לעומת תרומה, הלוואת גמ"ח היא הלוואה לכל דבר שיש צורך להחזיר אותה. בדרך כלל תקופת ההחזר קצרה יותר מזו של בנקים והלוואות אחרות כגון הלוואות למוגבלים אולם ניתנת לאנשים שממש צריכים את ההלוואה גם אם הבנקים וגופי מימון נוספים לא מוכנים לתת אותם.

מתי נכון לטובת קבלת הלוואת גמ"ח?

  • כאשר אדם זקוק לכסף כיוון שנקלע למצב כלכלי קשה וזקוק לכסף כדי לצמצם את ההוצאות החודשיות ולהיכנס לתקופת הבראה כלכלית.
  • כאשר אדם זקוק לכסף בדחיפות לטיפול רפואי ואין לו דרך אחרת לקבל עזרה או עזרה מספקת.
  • כאשר אדם זקוק לכסף כדי לשים אוכל על שולחן משפחתו וכרגע מתקשה לייצר מספיק הכנסה הגוברת על ההוצאות החודשיות.
  • כאשר אדם פוטר מהעבודה ובשל גילו או הגבלות אחרות לא מצליח להסתדר על עבודה חדשה.
  • כאשר אדם זקוק לכסף מסיבות מוצדקות ובשל דירוג אשראי נמוך או חשבון בנק מוגבל הוא אינו יכול לקבל הלוואה רגילה מגופי מימון שונים.

באילו תנאים מספקים גמ"ח הלוואות בפתח תקווה?

לא פשוט לקבל הלוואת גמ"ח דווקא בשל התנאים הטובים שלה והעובדה שהיא הלוואה ללא ריבית. כדי לקבל את ההלוואה יש להגיע לוועדה, לעבור את הוועדה, להחתים ערבים או להציג ביטחונות כנגד ההלוואה. בדרך כלל יהיה מדובר בהלוואות בסכומים נמוכים יחסית.