כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון בנק

הזמנת כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון בנק

כרטיס אשראי הוא אחד מאמצעי התשלום הפופולריים ביותר כיום. הוא משמש אותנו לצרכי קניות, הוצאת כסף מהכספומט, ביצוע פעולות נוספות באמצעות הכספומט, רכישת מוצרים אונליין, הזמנה או חיוב של שירותים באמצעות הוראת קבע ועוד. כרטיס אשראי עם מסגרת גם מסייע לנו כפרמטר חיובי בבדיקת דירוג האשראי שלנו למי שאינו יודע. לעתים טוב לנו בבנק שאנו נמצאים בו וזקוקים לכרטיס אשראי נוסף או מסגרת אשראי נוספת באמצעות כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון בנק, כלומר כרטיס אשראי חוץ בנקאי.

מהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי?

כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון בנק הוא כרטיס שניתן על ידי גופי אשראי חוץ בנקאיים. גופים אלה מספקים שירותים של כרטיסי אשראי מקומיים ובינלאומיים, כרטיסים רגילים או מיוחדים (לדוגמה כאלה שהפעילות והרכישות בהם מזכים אתכם בכרטיס 1+1 לסרט, בנקודות הנחה לרשת בגדים מסוימת או אפילו בהנחה ברכישת כרטיסי טיסה לחו"ל). חברות אלה גם לרוב יעניקו שירותי הלוואות בין אם במסגרת  הכרטיס ובין אם ללא מסגרת הכרטיס. כך או כך – המסגרת שתקבלו בכרטיס יהיה מסגרת נוסף לבנק, כזו שלא קשורה למסגרת הבנקאית שלכם ותהיה למעשה כתוספת למסגרת הקיימת. תוכלו להשתמש בכרטיס בתשלומים או בחיוב רגיל ובהתאם לסוג הכרטיס תוכלו לקבוע את מועד ההורדות החודשי שירד מחשבון הבנק שלכם.

כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון בנק

כיצד מקבלים את כרטיס אשראי ללא חשבון בנק?

נכנסים לאתר של חברת האשראי שממנה אתם רוצים להזמין את הכרטיס (יש כמה חברות מובילות בתחום) ולוחצים על הזמנת כרטיס. לאחר מכן יופיע בפניכם קטלוג הכרטיסים האפשריים להזמנה דרך אותה חברה, נקודות חשובות לגבי כל כרטיס וכפתור לקריאת הפרטים המלאים אודות הכרטיס. לאחר מכן תבחרו את הכרטיס הרלוונטי עבורכם, תמלאו את הפרטים שלכם ובמידה והכול תקין המערכת תציג לכם את המסגרת המאושרת לכם ואת האישור להזמנת כרטיס האשראי. זה יגיע אליכם בתוך כמה ימי עסקים בדואר בדרך כלל ותוכלו להפעיל את הכרטיס באמצעות הנחיות החברה.

לסיכום; כדי לקבל כרטיס אשראי לא חייב לפנות אל הבנק בהכרח. אם אתם רוצים כרטיס חוץ בנקאי עם הטבות מדליקות על העובדה שאתם גם ככה משתמשים באשראי ויש לכם הוצאות חודשיות, הרי שתוכלו כעת להזמין כרטיס אשראי חוץ בנקאי מחברות האשראי וליהנות מתוספת למסגרת הבנקאית ומהטבות מדליקות בהתאם לסוג הכרטיס שלכם.