הלוואות בצ'קים למוגבלים בבנק

הלוואות בצ'קים למוגבלים

מצב של הגבלה בחשבון נגרם כתוצאה מ10 שיקים שחוזרים בטווח של שנה. במקרה כזה החשבון נכנס אוטומטית למצב של הגבלה, כל המסגרות שלכם מבוטלות, הן מבחינת מסגרות עו"ש והן מבחינת מסגרות אשראי. השיקים שלכם מבוטלים ואתם צריכים להתנהל מההכנסה שלכם בלבד כאשר כל פעולה שתצטרכו לעשות תצטרך לעבור אישור של הבנק תחילה. הלוואות בצ'קים למוגבלים אלו הלוואות הניתנות לאותם אנשים שנקלעו למצב בעייתי של הגבלה בחשבון וזקוקים לתזרים נוסף מלבד המשכורת שלהם על משרד לשרוד את תגובת ההגבלה, במיוחד עכשיו שהמסגרות שלהם מבוטלות.

מי מספק הלוואות בצ'קים למוגבלים בבנק?

לא פשוט לקבל הלוואות בצ'קים למוגבלים. מדובר בסוג הלוואה שהחברה המלווה נותנת לכם הלוואה בצורה של צ'ק אותו אתם צריכים להפקיד לחשבון שאין לכם גישה לכסף בו. כמובן שהייתם מעדיפים את הכסף במזומן או החברה המלווה לפחות בטוחה שהכסף נכנס אליכם לחשבון ולא מתפזר על הוצאות נוספות. הכסף בחשבון משמש להתנהלות נכונה שלכם במהלך תקופת ההגבלה בחשבון ותאפשר לכם מעט יותר אוויר לעמידה בתשלומים.

הלוואות בצ'קים למוגבלים בבנק

למי זה מתאים?

  •  אנשים שההכנסה שלהם לא מספיקה לעמוד בהוצאות השוטפות במהלך תקופת ההגבלה כיוון שכעת בהיעדר מסגרות עו"ש ואשראי קשה יותר להתנהל וזקוקים לכסף נוסף לעבור את התקופה.
  •   אנשים הנדרשים להכניס כסף נוסף לחשבון בדחיפות לפני שיגרם כסף גדול יותר.
  • אנשים שעומדת להשתחרר להם איזו קופת גמל או פיקדון כלשהו ויוכלו בהקדם לשלם על ההלוואה.
  •  אנשים שיכולים להעמיד נכס או חשבון פנסיה כנגד אותה הלוואה למוגבלים במידת הצורך ולהרוויח מעט זמן ונחת להסדיר עניינים כלכליים.

איך מקבלים הלוואות בצ'קים למוגבלים ?

יש מגוון חברות חוץ בנקאיות המספקות שירותי הלוואות בצ'קים למוגבלים. לא פשוט לקבל הלוואות אלה בדרך כלל כיוון שאותן חברות בוחנות גם את דירוג האשראי שלכם שעשוי להיות מושפע כמובן מאותה הגבלה בחשבון ולהוריד מציון דירוג האשראי שלכם. לכן אתם רוצים לוודא שאתם מגישים את הבקשה יחסית במהירות אחרי הכניסה להגבלה בחשבון וגם במידה ואתם צריכים את ההלוואה לאורך השנה בדקו עם כמה חברות הלוואות חוץ בנקאיות כיצד תוכלו לקבל את ההלוואה, האם צריך לשעבד משהו או להחתים ערבים וכו'.