הלוואה לפושטי רגל

לוקחים הלוואה לפושטי רגל

פשיטת רגל היא לא דבר נעים בכלל אולם לעתים רבות אדם עשוי להיקלע למצב שכזה. פשיטת רגל או בשמע השני חדלות פירעון היא מצב שבו אדם פרטי או בעל עסק לא מצליח לעמוד בהתחייבויות שלו וסך ההוצאות שלו גבוה משמעותי מסך ההכנסות, המצב הולך ומתדרדר כל חודש והוא אינו רואה את האור בקצה המנהרה. לא כל מצב שכזה מוכר כפשיטת רגל כיוון שיש דרישות מסוימות למערכת המשפטית על סך חובות מסוים וכמובן כל סיטואציה נבחנת לגופה. במידה ואתם רגע לפני פשיטת רגל והלוואה יכולה להציל אתכם מאותו מצב או שאתם כבר מוכרזים כפושטי רגל וזקוקים לכסף נוסף כדי לעמוד בהתחייבויות שלכם הרי שתוכלו לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם עם הלוואה לפושטי רגל.

מהי הלוואה לפושטי רגל?

הלוואה לפושטי רגל היא לא הלוואה שפשוט לקבל. נדירים הם הגופים שיספקו אותה ובדרך כלל יהיה מדובר בגופים חוץ בנקאיים, הלוואה חברתית או הלוואת גמ"ח. יש גם הלוואות שניתן לקבל על חשבון שעבוד קרן פנסיה או חיסכון כלשהו אחר ואפילו הלוואות למוגבלים בבנק. כחלק מהליך פשיטת הרגל בדרך כלל מתמנה כונס נכסים ולכן הדירה והרכב של פושט הרגל כבר יהיו משועבדים או מעוקלים לטובת תשלום החובות ולכן סביר שלא יהיה לו מה לשעבד לענייני נכסים.

הלוואה לפושטי רגל

מתי הלוואה לפושטי רגל היא מומלצת?

כל הלוואה היא סוג של הוצאה נוספת ולכן צריך לקחת את זה בחשבון שלאחר תקופת גרייס, אם יש כזו, צריך לעמוד בהחזרי ההלוואה החודשיים המתווספות להוצאות החודשיות. להוציא את הוצאות המחיה וההוצאות השוטפות של אותו אדם, סביר להניח שבמסגרת הליך פשיטת הרגל שעשוי לאורך כ-4-4 וחצי שנים הוא גם יפקיד כסף כל חודש לקופת הנושים וממנה הכספים יחולקו לאותם גופים שהוא חייב להם כסף. על כן הלוואה כזו תהיה מומלץ במידה ואותו אדם זקוק לכסף ממש כדי לאכול ולהתקיים, שיהיה לו כוחות לעבוד ולהמשיך לעמוד בתשלומים החודשיים שלו שכן אם לא יעמוד בתשלומים המסובסדים לקופת הנשים לאורך תקופת פשיטת הרגל הסיכוי שלו לזכות בהפטר מיתר החובות יהיה נמוך מאוד. מקרה נוסף הוא כאשר נותר זמן קצוב לעמוד בתשלומים הללו ולפתע הוא פוטר מעבודתו או שהכנסתו ירדה מסיבה כלשהי וכעת הוא זקוק לקחת הלוואה לפושטי רגל על מנת להעביר את התקופה שנותרה עד סיום ההליך.