הלוואה מיידית למוגבלים

נטילת הלוואה מיידית למוגבלים

מצב של הגבלה בחשבון הבנק הוא לא דבר נעים בכלל אולם הוא יכול לקרות לכל אדם באשר הוא. אדם שכל חייו עמד בתשלומים שלו בחשבון, התנהל בצורה טובה וראויה ולפתע פוטר מעבודתו והתקשה במשך תקופה למצוא עבודה חלופית. בתקופה זו החסכונות נאכלו בהורדות החודשיות ושיקים החלו לחזור. כאשר 10 שיקים חזרו בטווח של שנה החשבון יכנס למצב של הגבלה באופן אוטומטי. ההגבלה תימשך למשך שנה. במהלך תקופה זו של ההגבלה יהיה קשה מאוד להתנהל כלכלית כיוון שכל הברזים יהיו סגורים ותצטרכו לבצע פעולות בחשבון רק באמצעות פקיד הבנק שלכם ובאישור הבנק. כמו כן כל המסגרות שהיו לכם, כרטיסי האשראי והשיקים – הכול ייחסם. מה שיקרה הוא שתצטרכו להתנהל עם המזומן שתרוויחו בלבד. לרוב זה יגיע למצב שבו יש יותר הוצאות מהכנסות ולכן כדי לא להתדרדר למצב גרוע יותר תחפש אחר הלוואה מיידית למוגבלים.

הלוואה מיידית למוגבלים

מי מעניק הלוואה מיידית למוגבלים?

ישנם מספר גופים מורשים מטעם משרד האוצר להעניק הלוואות חוץ בנקאיות שגם מוכנים להעניק הלוואה מיידית למוגבלים. אלה יכולים להיות חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי הלוואות, גמ"חים, קרנות שונות ועוד.

  • הלוואה כנגד שעבוד נכס – נכס יכול להיות דירה, רכב בעל ערך סביר ביחס להלוואה המבוקשת, תכשיטים יקרים ועוד. ייתכן וההגבלה בחשבון קרתה בשל פיטורים מהעבודה ואי מציאת עבודה למשך תקופה, ירידה בהכנסות או כל סיבה אחרת אבל זה לא אומר שלבעל החשבון המוגבל אין דירה או רכב בבעלותו למשל אותם יוכל לשעבד בתמורה להלוואה למוגבלים בבנק.
  • הלוואה כנגד פנסיה/קופת גמל – אם יש לכם חיסכון או פיקדון כלשהו תוכלו לבקש הלוואה מחברת הביטוח כנגד שעבוד של החיסכון הפנסיוני שלכם.
  • גמ"חים – גופים רבים מעניקים הלוואה מיידית למוגבלים במסגרת גמ"חים עם ריביות נמוכות ותנאים אטרקטיביים. החיסרון הוא שבדרך כלל צריך להחתים ערבים.
  • קרנות מיוחדות – לדוגמה קרנות העוזרות לאוכלוסיות חלשות, קרנות העוזרות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל ועוד. אם אתם משתייכים לחתך כלשהו באוכלוסייה שיש להן קרנות מיוחדות המסייעות להן תוכלו לבקש הלוואה גם במקרה של חשבון מוגבל.

לסיכום; ההתנהלות בתקופת החשבון המוגבל מאתגרת במיוחד ולכן ברוב המקרים בעל החשבון יפנה לטובת קבלת הלוואה מיידית למוגבלים. רצוי לבקש את ההלוואה בדרכים המקובלות על ידי גופים המוכרים במשרד האוצר ובמקביל לחפש דרכים נוספות לייצר הכנסה שתוכלו להתנהל בעזרתה.