הלוואה מהירה למוגבלים בבנק

מקבלים הלוואה מהירה למוגבלים בבנק

הלוואות הוא משהו שיכול לתפוס אותנו במקומות ובזמנים רבים בחיים שלנו. טיפול רפואי דחוף חס וחלילה, תזרים נוסף במהלך הלימודים, כסף לחשבון בחודשים של בין עבודות, כסף נוסף לטיול לחו"ל, תקלה ברכב שנפלה עלינו ומצריכה סכום מכובד לתיקון ועוד מקרים רבים אחרים. בדרך כלל נפנה לבנק תחילה לקבל הלוואה וכאשר זה יציב תנאים נוקשים או לא יסכים להעניק לנו תוספת אשראי נפנה לגופים חוץ בנקאיים אשר מעניקים הלוואות למוגבלים בבנק. במצב תקין קל יותר למצוא הלוואה אולם כאשר החשבון נכנס להגבלה קשה הרבה יותר למצוא גוף מלווה.

מהו מצב של הגבלה בחשבון ומה קורה במקרה כזה?

הגבלה בחשבון זהו מצב לא נעים במיוחד אך גרוע מאי הנעימות קשה יותר להתנהל כלכלית במהלך תקופת ההגבלה בחשבון. החשבון הופך להיות מוגבל באופן אוטומטי במידה וחוזרים 10 שיקים בטווח של שנה בחשבון מסוים. מבלי להיכנס לפרטים מלאים אודות ההפרש הנדרש בין השיק הראשון לאחרון או האם הבנק צריך להזהיר אותנו לפני שהחשבון עלול להיכנס למצב של הגבלה וכו' – נתייחס כרגע למקרה עצמו והוא שהחשבון מוגבל. במקרה כזה מסגרות העו"ש מבוטלות, כרטיס האשראי מבוטל ונסגר וגם השיקים שלכם מבוטלים. כלומר שגם השיקים הבאים שחילקתם, במידה ואותם עסקים שנתתי להם את השיקים לא ימשכו את השיקים הם יחזרו לכם בחשבון, תצטרכו לשלם ריביות גבוהות על חזרת השיקים וכמובן למשוך את הסימונים הרעים בחשבון זמן רב יותר מה שעשוי לפגוע לכם בדירוג האשראי שלכם לטווח ארוך יותר.

הלוואה מהירה למוגבלים

איך מתנהלים כלכלית במהלך תקופת ההגבלה בחשבון?

במהלך תקופת ההגבלה בחשבון (תקופה של שנה) ההתנהלות בחשבון תהיה באמצעות הבנק בלבד. כלומר שלכל פעולה קטנה כבר לא תוכלו לבצע אותה באופן ישיר דרך האפליקציה או אתר האינטרנט אלא תצטרכו להתקשר לבנק שלכם ולבקש מהפקיד לבצע את הפעולות והכול כמובן תחת אישור הבנק. במהלך תקופה זו לרוב תרצו להתנהל במזומן עם ספקים שונים עד כמה שניתן.

על הלוואה מהירה למוגבלים ומי מספק אותה?

הלוואה מהירה למוגבלים היא סוג הלוואה המוצעת בדרך כלל על ידי חברות חוץ בנקאיות שונות כאשר אתם יכולים להחתים ערבים, לשעבד נכס כלשהו או אפילו את חסכון הפנסיה שלכם כנגד ההלוואה במידה ולא תוכלו לעבוד בהחזרים. מעטות חברות החוץ הבנקאיות המספקות שירות זה אולם תוכלו למצוא כאלה הפועלות תחת אישור משרד האוצר.